Webinaarissa aiheesta on puhumassa Helena Telkänranta.

Miksi tiettyjen käyttäytymismuotojen toteuttaminen on välttämätöntä koiran tasapainoisen aivokemian ylläpitämiselle? Miten koiran käyttäytymistarpeisiin liittyviä ongelmia kuten eroahdistusta voi ennaltaehkäistä ja ratkaista? Näihin kysymyksiin syvennytään keskiviikkona 16.6. kello 18:00 alkaen järjestettävässä webinaarissa ”Koiran käyttäytymistarpeet – miten koira näkee ihmisen ja toiset koirat?” Luennoitsijana webinaarissa on evoluutiobiologi, tietokirjailija, FT Helena Telkänranta.

Helena Telkänranta on moninkertaisesti palkittu tietokirjailija, joka tunnetaan muun muassa kirjoistaan "Millaista on olla eläin?" ja "Eläin ja ihminen - mikä meitä yhdistää?" Hänen erikoisalaansa on eläinten käyttäytymistä ja koulutusta sekä eläinten mielen toimintaa koskevan tutkimustiedon tuominen yleistajuisessa muodossa eläinalojen ammattilaisten ja suuren yleisön ulottuville. Telkänranta on myös itse tehnyt eläinten käyttäytymis- ja kognitiotutkimusta Helsingin yliopistossa sekä Bristolin yliopistossa Britanniassa. Nykyään Telkänranta johtaa perustamaansa tutkimus- ja tiedeviestintäyritystä nimeltä Arador Innovations.

Helena Telkänranta

Webinaari on maksuton ja kaikille avoin. Webinaariin täytyy kuitenkin ilmoittautua ennakkoon.

Ilmoittautumaan pääset täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu 15.6.

Webinaari kestää noin kaksi ja puoli tuntia. Ennakkokysymyksiä ei tällä kertaa oteta vastaan, mutta luennon aikana voi esittää yleisökysymyksiä chatin kautta.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on nähtävissä ilmoittautuneille kuukauden ajan webinaarin jälkeen.

Ilmoittautumiseen ja tekniseen toteutukseen liittyvät kysymykset voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi.