Saimme paljon hyvää palautetta jäsenillemme suunnatusta webinaarista. Koska moni toivoi, että voisi vielä ilmoittautua mukaan, niin avaamme seminaarin tallenteen katsottavaksi vielä uuden ilmoittautumisen kautta. Ilmoittaudu 7.12. mennessä. Tallenne on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan päästäksesi katsomaan webinaarin tallennetta.

Thomas Grönthal

”Aseptinen omatunto” eli miten ehkäistä infektioiden syntyä, ELT Thomas Grönthal

Mitkä tarttuvat taudit uhkaavat koiraani näyttelyissä, entä astutusreissussa tai ihan kotioloissa? Luennolla käsitellään koiran yleisimpiä tartuntatauteja, niiden leviämistä, sekä leviämisen ehkäisemistä erityisesti koirankasvattajan näkökulmasta.

Luennoitsijasta:

Thomas Grönthal toimii kliinisenä opettajana ja Keskuslaboratorion johtajana Helsingin yliopiston Eläinlääketieteellisessä tiedekunnassa. Hän työskentelee kliinisen diagnostiikan, antibioottiresistenssin tutkimuksen ja tautivastustuksen parissa. Hän väitteli metisilliini-antibiootille vastustuskykyisen Staphylococcus pseudintermedius -bakteerin epidemiologiasta Suomessa vuonna 2017, ja valmistui samana vuonna tarttuvien eläintautien erikoiseläinlääkäriksi. Hän on lisäksi Ruokaviraston pysyvän mikrobilääketyöryhmän jäsen.

Ilmoittaudu täällä >