Agria KoiraExpo 2021 ilmoittautuminen on nyt auki. Tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa virtuaalitapahtumana.

Agria KoiraExposta on muodostunut monille perinne, jossa pääsee tapaamaan koiraharrastustuttuja eri puolilta maata. Se on oiva paikka vaihtaa kuulumisia ja verkostoitua. Koska tämänvuotinen tapahtuma järjestetään poikkeuksellisesti verkossa, osallistuminen on mahdollista mistä tahansa, jopa omalta kotisohvalta. Olitpa sitten uusi tai vanha koiraharrastaja, kennelpiirin kokenut tekijä, rotujärjestön tai -yhdistyksen toimija tai järjestötoiminnasta kiinnostunut, olet lämpimästi tervetullut mukaan.

Tapahtumassa pääset seuraamaan niin liveluentoja kuin myös luentotallenteita. Luennot käsittelevät koira-alan ja järjestötoiminnan ajankohtaisia asioita sekä Kennelliittoa. Luennoimassa muun muassa Heli Hyytiäinen, Emilia Osmala ja Kirsi Ola. Lisäksi tapahtuma-alustalla pääset tutustumaan luennoitsijoihin ja yhteistyökumppaneihin. Luentotallenteet ovat katsottavissa tapahtuma-alustalla kaksi viikkoa tapahtuman jälkeen.

Tapahtuman hinta on 30€/päivälippu ja 50€/viikonloppulippu. Maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille muutama päivä ennen tapahtumaa. Ilmoittautumaan pääset tästä.

Lue lisää Agria KoiraExposta ja tutustu luennoitsijoihin tapahtumasivulla.

KoiraExpo2021 banneri