Kennelliiton toimisto ja tytäryhtiö Showlink Oy:n molemmat toimipisteet palvelevat puhelimitse poikkeuksellisesti kello 12.00 saakka keskiviikkona 20.5. Viikosta 14/2020 lähtien Showlinkin Espoon toimisto on toistaiseksi avoinna ainoastaan keskiviikkoisin (kello 9-17, paitsi keskiviikkona 20.5. kello 9-12).

Showlink Oy hoitaa koiranäyttelypalveluita, tallennus- ja rekisteröintipalveluita, tapahtumapalveluita sekä verkkokauppaa. Tiedot kaikista Kennelliiton palvelunumeroista ja sähköpostiosoitteista löytyvät täältä.

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä mm. osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Puhelinpalvelu toimii normaalisti taas perjantaina 22.5.