Lakon vuoksi on odotettavissa, että Koiramme-lehden 14.11. ilmestyvän numeron ja Kennelliiton toimistolta lähetettävien kirjeiden ja pakettien tulossa on merkittäviä viivästyksiä tai muita jakeluhäiriöitä. Paperilaskujen viivästymisen vuoksi laskuja ei peritä lakon aikana. Jos tarvitset eläinlääkäritodistuksen esimerkiksi näyttelyitä varten pikaisesti, voit pyytää sähköistä kopiota osoitteesta terveystulokset@kennelliitto.fi.

Kennelliiton tytäryhtiö Showlink Oy tulee tulostamaan normaaliin tapaan valmiit dokumentit, kuten esimerkiksi rekisterikirjat ja todistukset. Nämä kuitenkin postitetaan vasta lakon päätyttyä. Halutessaan dokumentit voi noutaa Showlinkin toimipisteistä niiden aukioloaikoina. Espoosta voi noutaa pentuerekisteröintikirjat. Leppävirran toimipisteestä voi hakea etukäteen maksetut pentuerekisteröintikirjat, Leppävirralle postitetut tuontikoirien rekisteripaperit, kunniakirjat, valionarvotodistukset, FIX-tunnistekirjat ja muut rekisteritodistusten korjaukset. Noudon voi tehdä myös valtakirjalla.

Lakon aikana Showlink lähettää näyttelyitä koskevan postin automaattisesti myös sähköpostitse, vaikka näytteilleasettaja olisi pyytänyt numerolaput ja aikataulut kirjeitse.

Koiramessuihin liittyvissä toimituksissa (esimerkiksi kulkuluvissa) käytetään tilanteen mukaan muita toimitustapoja ja näistä sovitaan asianosaisten kanssa erikseen.

Lisätietoja ja yhteystiedot:

Kennelliiton toimisto
vaihde: (09) 887 300

Palveluidemme yhteystiedot löydät täältä.
Kaikki toimiston henkilöstön yhteystiedot löydät täältä.

Koiramme-lehden toimituksen yhteystiedot löydät täältä.

Showlink Oy

Espoon toimipiste
Lanttikatu 2, 02770 Espoo
avoinna: ma–pe kello 9–17