Eftersom coronapandemin har i huvudstadsregionen gått in i spridningsfasen, håller vi tills vidare Finska Kennelklubbens kansli på adressen Kamrersvägen 8, Esbo stängd för kunder. Vi beklagar eventuella olägenheter situationen medför.

Personalen på Kennelklubbens kansli kan nås per telefon och via e-post. Alla Kennelklubbens servicenummer och övriga kontaktuppgifter hittas här.

Största delen av ärenden kan skötas på webben och med hjälp av Omakoira-tjänsten. På webb- eller mobiltjänsten kan du bland annat göra ägaranmälan på din hund, uppdatera dina medlemsuppgifter eller beställa en remiss till hälsoundersökning för din hund. En uppfödare kan registrera sin valpkull via Omakoira-tjänsten.

Showlinks kontor i Leppävirta har öppet på mån.–fre. klockan 9–17. Registreringsbevis kan lämnas till Showlinks kontor i Esbo och avhämtas därifrån endast på onsdagar klockan 9–17. Också Showlinks butik som finns i anslutning till kontoret i Esbo är öppet endast onsdagar.