Kirjeenvaihtoon

Tämä sivu on tarkoitettu alle 18-vuotiaiden nuorten omille kirjeenvaihtoilmoituksille. Ilmoituksessa tulee olla ilmoittajan koko nimi, ikä ja täydellinen postiosoite tai sähköpostikamuja hakevilla nimi ja sähköpostiosoite. Ilman nimeä ei ilmoituksia julkaista. Ilmoituksen voi lähettää palstan pitäjälle sähköpostilla osoitteeseen nuoriso (at) kennelliitto.fi. Sähköiset kirjeenvaihtoilmoitukset julkaistaan vain netissä (ei siis Koiramme-lehdessä).

Hei!!!! Etsiskelisin saman ikäistä s-posti kamua. Olen vuosimallia 01 nimeltä Henna. Harrastan lentopalloa, ratsastusta ja koirien kanssa tokoa, paimennusta ja pienimuotoista agilityä. Meillä on 5 koiraa, 3 kissaa ja 2 kania. Meidän koirat ovat bordercollieita. Toko harrastus ois plussaa. Kirjoita minulle osoitteeseen henna.niemi2 (at) gmail.com. PS. kuva ois plussaa mut ei pakko. (16.6.2014)

Hei! Etsiskelisin s-posti kirjekaveria. Olen vuosimallia 01, nimeltäni Lotta. Harrastan kuvataidetta ja koiria, aktiivisesti junior handleria. Harjoittelen myös koirien esittämistä rotukehissä ja kisaan uusilla roduilla. Treenaan pari kertaa viikossa ihanaa leonberg villikkoa Minttua ja kotona kerjää sekarotuinen narttu Minni, miun ikioma koulutusprojektini. Harrastan myös koirakerhoa, jossa tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin.
Olen menossa tänä keväänä Dogsitter kurssille. Etsin kirjakavereiksi samanhenkisiä ihmisiä, jotka ovat suunnilleen saman ikäisiä. JH- harrastus plussaa. Kirjoita minulle tassuttelua (at) gmail.com, kik me miljamaarias, instagram miljamaarias :) (20.1.2014)

Kuva Jukka Pätynen