Näyttelykoirakilpailu

Koiramme-lehden ylläpitämissä Vuoden näyttelykoirakilpailuissa kilpaillaan kolmessa eri sarjassa: Vuoden Näyttelykoira, Vuoden Veteraani ja Vuoden Kasvattaja.

Koiramme-lehti palkitsee vuosittain kaikkien sarjojen kolme parasta yhdessä Agrian ja Royal Caninin kanssa Kennelliiton järjestämässä koiratapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa joulukuussa.

Kilpailuissa otetaan huomioon kaikissa Suomessa järjestetyissä virallisissa kaikkien rotujen näyttelyissä saavutetut RYP- ja BIS-sijoitukset. Lisäksi huomioidaan rotujärjestön/rotua harrastavan yhdistyksen pääerikoisnäyttelyn ROP- ja VSP-tulokset. Kunkin kilpailijan osalta lasketaan mukaan korkeintaan kahdeksan parasta tulosta.

Näiltä nettisivuilta löydät kilpailuiden säännöt sekä pisteiden ilmoittamis- ja tarkistuslomakkeet, sekä voit seurata Vuoden Näyttelykoira-, Kasvattaja- ja Veteraani-kilpailuiden pistetilannetta. Pisteitä päivitetään sitä mukaan, kun sijoitustietoja saadaan.

Huomioithan, että erikoisnäyttelyiden tulokset eivät päivity automaattisesti vaan niiden tulokset tulee toimittaa erikseen kohdasta Pisteiden ilmoittaminen.

Katso aikaisempien vuosien tuloksia.