Jäsenyys ja edut

Kuvaaja:
Jukka Pätynen

Kennelliiton jäsenyys tuo mukanaan huomattavia etuja. Jäsenenä saat esimerkiksi laadukkaan ja monipuolisen Koiramme-lehden. Myös sähköinen Omakoira-palvelu on käytettävissäsi. Omakoirassa pääset esimerkiksi tekemään omistajailmoituksen.

Koiramme-lehti

Koiramme-lehti, jonka jäsenet saavat kotiinsa 10 kertaa vuodessa, on yksi maailman suurimmista koiralehdistä ja Suomen suurimpia harrastelehtiä. Värikäs ja monipuolinen Koiramme-lehti kertoo muun muassa koiran käyttäytymisestä, terveydestä ja koiraharrastuksen eri lajeista. Se on todellinen koiran ystävän ykköslehti. Lehdestä voi tilata myös metsästyskoiria ja -kokeita käsittelevän version, MetsästysKoiramme.

Alennuksia

Kennelliiton jäsen saa alennuksia Kennelliiton Omakoira-palvelun kautta tehdyistä pentuerekisteröinneistä sekä terveystutkimuksien lähetemaksuista.

Kennelliiton jäsenet saavat myös 10 prosentin alennuksen Agria Eläinvakuutuksen koiravakuutuksista. Kennellliiton kasvattajajäsenet saavat ilmaisen Agria Pennun henkivakuutuksen tehdessään pentueilmoituksen Omakoira-palvelussa. Vakuutus on voimassa 5 viikon iästä pennunluovutushetkeen, kuitenkin enintään 12 viikon ikään saakka. Vakuutus tulee voimaan, kun kasvattaja antaa luvan Agrian yhteydenotolle pentueilmoitusta tehdessään Omakoira-palvelussa.

Koiraharrastus lähentää

Koira on ihmisen paras ystävä. Sen kautta tutustut muihin koiraihmisiin. Koiraihmisten oma etujärjestö, Kennelliitto, on koiran ystävän asialla. Suuren järjestön jäsenenä et ole yksin koirapulminesi. Kennelliitossa on yli 150 000 jäsentä. Liittoon kuuluu yli sata rotujärjestöä ja rotua harrastavaa yhdistystä sekä satoja rotuyhdistyksiä, koirakerhoja ja metsästysyhdistyksiä.

Kennelliiton neuvonta

Kennelliiton neuvonnasta saat monenlaista tietoa esimerkiksi koiran hankinnasta, koiranhoidosta ja harrastusmahdollisuuksista. Puhelinnumero on (09) 887 300. Myös Kennelliiton internetsivulta löytyy paljon koira-asiaa.

Liity jäseneksi!