Suomen suurin koiratapahtuma uudistuu ja on nyt nimeltään Koiramessut. Kennelliitto järjestää koko perheen tapahtuman Messukeskuksessa Helsingissä 5.–6. joulukuuta 2015. Tapahtuman verkkosivut on nyt avattu. Koiramessujen yhteydessä järjestettävien koiranäyttelyiden tuomarilistat on myös julkaistu ja ilmoittautumiset näyttelyihin ovat auki.

Koiramessuilla näkee kaiken koirista saman katon alla. Viikonlopun aikana voi katsella upeita näytöksiä, tutustua eri harrastuslajeihin ja tehdä ostoksia lukuisilta koira-alan tarvikemyyjiltä. Myös perheen pienemmille järjestetään omaa ohjelmaa.

Viikonlopun aikana Messukeskuksessa nähdään tuhansia koiria yli 300 eri rodusta. Rotuihin pääsee tutustumaan myös rotutorilla, jossa koiraroduista voi kysellä suoraan harrastajilta. Koirakysymyksiin löytää vastauksen myös Kennelliiton Hau life! -ständiltä.

Tuhannet koirat saapuvat Messukeskukseen kilpailemaan halutuista koiranäyttelytitteleistä. Koiramessujen yhteydessä järjestetään kaksi kansainvälistä, yksipäiväistä koiranäyttelyä. Tapahtuma kasvaa myös kahdella pentunäyttelyllä, jotka järjestetään omassa hallissaan molempina päivinä. Näyttelyiden ilmoittautumiset on nyt avattu.

Viikonlopun aikana kilpaillaan myös koiratanssin Pohjoismaiden mestaruuksista. Luvassa on upeita ja koskettavia koiratanssiesityksiä pohjoismaiden huippuesiintyjiltä.

Haluatko esiintymään Koiramessuille?

Sinulla on nyt harrastusryhmäsi kanssa loistava tilaisuus päästä esiintymään koiramaailman aitiopaikalla. Onko sinulla hauska, vauhdikas, tunteita herättävä tai opettavainen esitys, jonka haluaisit tulla esittämään Koiramessuilla?

Ota yhteyttä tapahtumakoordinaattoriimme:
Laura Lehdistö, laura.lehdisto@kennelliitto.fi, (09) 8873 0248