Kennelliitto järjestää KoiraExpo-luentopäivät Rantasipissä Vantaalla 7.-8. helmikuuta 2015. Ohjelmassa on jälleen paljon mielenkiintoisia luentoja erilaisista koira-aiheista. KoiraExpon lauantai on tarkoitettu kennelpiireille ja rotuyhdistyksille. Sunnuntain KoiraExpo on avoin kaikille Kennelliiton jäsenille.

KoiraExpon luentojen aiheina ovat muun muassa koiran luonne, rekisteröinti, jalostus, uusitut rotukohtaiset ohjeet ja jalostuksen tavoiteohjelmat. Luentoja pitävät muun maussa Tuire Kaimio, Kirsi Sainio ja Maaret Tapio Kennelliiton jalostustieteellisestä toimikunnasta sekä Marja Kosonen kasvattajatoimikunnasta.

Lauantain luentopäivän päättää taiteen ja liike-elämän monitoimimies Mato Valtonen, jonka luento on aiheeltaan ”Yhteistyöllä ja epäonnistumisilla menestykseen”. Sunnuntaina KoiraExpon päättää filosofian tohtori Frank Martela. Hänen luentonsa aiheena on ”Miten löydät sisäisen motivaatiosi?”.

KoiraExpon ilmoittautuminen on nyt avattu. Ilmoittaudu pian, sillä paikkoja on rajoitettu määrä.

Katso ilmoittautumishinnat sekä luentoaikataulut ja -esittelyt KoiraExpon nettisivulta.

Tervetuloa KoiraExpoon!