Suomen suurimman koiratapahtuman ohjelma on nyt julkaistu. Koira2014-viikonloppu tarjoaa paljon nähtävää ja koettavaa kaikille koirista kiinnostuneille. Ohjelmassa on muun muassa näytöksiä, koiralajien esittelyjä, luentoja, tietoiskuja sekä paljon ideoita koiranhankintaan ja koiran kanssa harrastamiseen. Tapahtumassa voi myös nähdä koiria yli 300 rodusta ja tehdä ostoksia lähes sadalla koira-alan myyntipisteellä. Koira

Koira2014-tapahtumassa pääset tutustumaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin. Miltä näyttää vauhdikas viestilaji flyball, ihmisen ja koiran lihaskuntoa kehittävä dobo tai tai tottelevaisuuteen perustuva rally-toko? Kaikki nämä ja monet muut lajit näet Koira2014-viikonlopun aikana.

Viikonloppuna järjestetään myös ohjelmaa lapsille. Suositussa lelukoirakilpailussa lapset pääsevät esittelemään omat pehmoeläimensä tuomarille. Essi Pöysti ja Jussi Mikkola tuomaroivat kilpailun. Lapsille on paikan päällä myös kasvomaalausta.
Tapahtuman yhteydessä järjestetään kaksi kansainvälistä koiranäyttelyä. Kehien laidalla pääsee siis tutustumaan yli 300 erilaiseen koirarotuun, ja osalla roduista on omat esittelypisteet tapahtuman rotutorilla. Roduista ja muista koira-asioista voi kysyä lisätietoja Kennelliiton Hau Life! -ständiltä.

Lisäksi Koira2014-tapahtuma kokoaa saman katon alle lähes sata koira-alan myyjää. Monet myyjistä tarjoavat kävijöille ainutlaatuisia messutarjouksia, joten myyntipaikkojen tutkimiseen kannattaa varata aikaa. Täältä löydät mieluisat joululahjat niin koirille kuin koiraihmisille!

Katso Koira2014-tapahtuman ohjelmat