Kennelliiton valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen on valittu ensimmäisenä suomalaisena kansainvälisen koiranjalostusliiton FCI:n (Fédération Cynologique Internationale) Euroopan osaston hallitukseen. FCI:n Euroopan osaston yleiskokous pidettiin Brnossa Tsekissä 27.10.2014.

Yleiskokouksessa valittiin kolme hallitusjäsentä, joista kaksi jäsentä nelivuotiskaudelle ja Eeva Anttinen kaksivuotiskaudelle.

Kokouksessa käytiin myös Euroopan osaston puheenjohtajavaali. Ehdolla olivat nykyinen puheenjohtaja Jørgen Hindse Tanskasta ja Cristian Stefanescu Romaniasta. Jørgen Hindse valittiin puheenjohtajaksi uudelleen äänin 24-13.

FCI:n Euroopan osaston hallituksen jäsenet ovat puheenjohtaja Jørgen Hindse Tanskasta, varapuheenjohtaja Damir Skok Kroatiasta, Barbara Müller Sveitsistä, Ioanna Galanos Kreikasta ja Eeva Anttinen Suomesta. Hallituksen sihteerinä toimii Jette Nielsen, Tanska.

Yleiskokous päätti antaa vuoden 2018 Euroopan Voittaja -näyttelyn Puolan järjestettäväksi. Muut ehdokasmaat olivat Itävalta, Ruotsi ja Unkari.

Suomesta kokoukseen osallistuivat Kennelliiton valtuuston puheenjohtaja Eeva Anttinen, hallituksen puheenjohtaja Helena Suni ja Kennelliiton toiminnanjohtaja Markku Mähönen.

Muokattu 28.10.2014: lisätty varapuheenjohtaja Damir Skok, Kroatia.